автономія

ПЕРЕХІД ДО СТАЛОЇ АРХІТЕКТУРИ, ЯК ЕТАП ЦИВІЛІЗАЦІЙНИХ ЗМІН ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ 21 СТОЛІТТЯ

Перехід до сталого розвитку – складний і тривалий процес. Зміни клімату та навколишнього середовища, які відбуваються на нашій планеті, змушують нас прискорити цей перехід. Це дозволить уникнути найдраматичнішого сценарію кліматичної катастрофи вже у другій половині 21 століття. Суттєве скорочення споживання енергії та інших ресурсів є гострою потребою у створенні об'єктів архітектури. Вони також стали ключовим елементом економіки відновлення у 22 столітті. Необхідні кроки для такого переходу пропонувалися з середини 1970-х років.

The Paradigms of Learning and Teaching in a Technical University: Axiological Aspect

The category of “learning paradigm”, approaches to the definition of this category, and the main modern paradigms of education (pedagogical, andragogical, acmeological and communicative) are considered in the article. The andragogical paradigm of guided learning and teaching, which is an important methodological basis of a person’s higher education (including technical one) at all the stages of their development is substantiated and its potential is characterized in comparison with other learning paradigms.

Теоретичні та методологічні підходи до визначення поняття і сутності федералізму

Здійснено теоретичний та методологічний аналіз підходів до визначення поняття та сутності федералізму. Досліджено зміст і систему принципів федералізму за допомогою моделювання, типізації, класифікації та історико-правового осмислення теоретичних та методологічних підходів. Доведено, що головними принципами загальнотеоретичного підходу до розробки ідеї федералізму в світовій політико-правовій думці ХХ–ХХІ ст.

Вельський націоналізм

У статті розглядається культура, світогляду валійців - одного із народів, які проживають на території Великої Британії. Метою статті є аналіз валійського націоналізму та виявлення його особливостей і який дозволим їм, попри тиск англійців, зберегти власну культуру, мову та окремішність від англійців.