оптимізація алгоритму

Оптимізація ширини потокового графа алгоритму у нейронних мережах для зменшення використання процесорних елементів на одноплатних компʼютерах

У статті представлено метод оптимізації потокового графа алгоритму глибинної нейронної мережі для зменшення кількості процесорних елементів (ПЕ), необхідних для виконання алгоритму на одноплатних комп'ютерах. Запропонований підхід ґрунтується на використанні структурної матриці для оптимізації архітектури нейронної мережі без втрати продуктивності. Дослідження показало, що завдяки зменшенню ширини графа вдалося зменшити кількість процесорних елементів з 3 до 2, зберігаючи при цьому продуктивність мережі на рівні 75% ефективності.

Потреба впровадження технологій екологічного водіння в міському громадському транспорті

Розглянуто виклики, що стоять перед громадським транспортом в Україні  точки зору скорочення споживання палива та викидів шкідливих речовин. Відсутність або недостатній розвиток засобів і методів моніторингу поведінки водіїв, а також висока плинність кадрів створюють значні труднощі в контролі за водіям та транспортними засобами. Проведене дослідження в Луцьку дало змогу проаналізувати поведінку водіїв пасажирських автобусів у місті. Результати показали, що типовими режимами водіння є холостий хід (40 %), прискорення (18 %), рух з постійною швидкістю (29 %) та гальмування (13 %).