gas station

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ СВІТЛИМИ НАФТОПРОДУКТАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ

Досліджено предмет, об’єкт та суб’єкт конкуренції у галузі роздрібної торгівлі світлими нафтопродуктами, що є ключовою для економіки України. Проаналізовано обсяги та особливості імпорту палива українськими компаніями у 2023 році. Подано рейтинги конкурентоспроможності найбільших вітчизняних мереж АЗК за різними критеріями. Обчислено інтенсивність конкуренції в галузі роздрібної торгівлі світлими нафтопродуктами за коефіцієнтом концентрації, індексами Лінда та Герфіндаля–Гіршмана, а також наведено характеристику галузі за 5-ма силами конкуренції М. Портера.

Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача

Охарактеризовано вплив різних факторів, контрольованих та неконтрольованих з боку підприємства, на поведінку споживача. Детально розглянуто основні категорії сувенірної продукції. Наведено основні переваги сувенірної реклами та визначено користь від її використання. Подано структуру надходження сувенірів на ринок України. Систематизовано технології нанесення зображення на сувеніри. За результатами досліджень сформовано порівняльну таблицю додаткових послуг на найбільших автозаправних комплексах Львівщини.