конкурентна перевага

Розроблення бізнес-моделі в умовах швидкого розвитку міжнародної електронної комерції

У статті сформульовано сутність поняття «бізнес-модель», обґрунтовано її необхідність, описано спільні риси бізнес-моделі з бізнес-плануванням. Проаналізовано основні причини швидкого розвитку міжнародної електронної комерції. Наведено порівняння класичних і цифрових бізнес-моделей. За результатами дослідження виявлено ключові тренди зростання е-комерції в Україні. Визначено основні переваги та стратегічні пріоритети розроблення бізнес-моделі в умовах міжнародної е-комерції.

Роль інтеграційних стратегій у розширенні бізнесу та створенні ланцюгів вартості

У статті досліджується сутність та види інтеграційних стратегій, що використовуються підприємствами для досягнення конкурентних переваг з метою розширення бізнесу та збільшення ринкової частки. З точки зору теоретичного аналізу, розглянуто та систематизовано основні характеристики вертикальної, горизонтальної та конгломератної інтеграції. Особлива увага приділяється перевагам і недолікам означених інтеграційних стратегій, а також сучасним умовам, які спонукають компанії до прийняття рішень про інтеграцію.

Особливості формування системи репутаційного менеджменту в умовах розвитку інтернет-технологій

Упродовж останніх десятиліть спостерігається тенденція до зростання зацікавленості представників бізнесу своєю репутацією та її впливом на результати діяльності й, відповідно, розвитку в майбутньому. Усвідомлення важливості й цінності репутації із боку керівників сучасного бізнесу зумовлює необхідність пошуку способів створення беззаперечної репутації, її підсилення серед стейкхолдерів та ефективного використання.